پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119304
مجوز توليد دو محصول شوينده باطل شد
تاریخ انتشار : 1393/07/30 09:56:03
نمایش : 1966
سخنگوي سازمان غذا و دارو، از باطل شدن مجوز توليد دو محصول شوينده و شرکت توليد کننده آنها خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از سايت اطلاع رساني سازمان غذا و دارو(ايفدونا) محمد هاشمي افزود: توليد کنندگان اين محصولات شوينده  فاقد مجوزهاي مورد نياز وزارت بهداشت بودند و اجازه توليد و عرضه هيچ يک از محصولات را نداشتند.

وي شرکت و محصولات غذايي فاقد پروانه ساخت و مجوز از وزارت بهداشت را مايع ظرفشويي و جوهر نمک با نام تجاري شيمي گل و با نام واحد تعاوني 749 عنوان کرد.

هاشمي تصريح کرد: با توجه به تاکيدات معاون وزير بهداشت و رئيس سازمان غذا و دارو بر ارتقاي نظارت در سطح عرضه و مبارزه با کالاهاي فاقد سلامت، واحدهاي توليدي ومحصولاتي که نام آنها اعلام شد، به دليل توليد محصولات غذايي براساس اسناد و مجوزهاي باطل شده بهداشتي مورد نظر اداره کل فراورده هاي غذايي، آرايشي و بهداشتي، غيرمجاز شناخته شده اند.

سخنگوي سازمان غذا و دارو از هموطنان خواست در صورت مشاهده محصولات اين شرکتها با اطلاع رساني سريع، معاونت هاي غذا و داروي دانشگاه هاي علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني سراسر کشور و نيروي انتظامي را آگاه سازند تا نسبت به جمع آوري آنها در کوتاه ترين زمان ممکن اقدام شود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html